joi, 6 august 2009

TERMENE IN DOSARELE:

DOSAR 1698/189/2008
DEVENIT PRIN REJUDECARE 
DOSAR 1280/189/2009
16 mai 2008   -cerere de chemare în judecată
25 iunie 2008 -prima înfăţişare:
                    -am depus PRECIZĂRI/25.06.2008
                    -Încheiere de şedinţă
27 iunie 2008 -Sentinţa civilă nr 1807/27 iun 2008
18 iulie 2008  -cerere de recurs împotriva sent civ nr 
                          1807/27 iun 2008
                    -cerere de rectificare a încheierii de şedinţă
                     din data de 25 iun 2008
03 sept 2008 -Încheiere de şedinţă privind cererea de rectificare a 
                     incheierii de şedinţă din 25 iun 2008
25 sept 2008 -I termen la judecarea recursului
                    -cerere de recurs privind Încheierea de şedinţă 
                       din 03 sept 2008
                    -adresa pentru dovedirea cererii de recurs 
                     privind Încheierea de şedinţă din 03 sept 2008
                    -Încheiere de şedinţă
                    -concluzii scrise ale pârâtei SC Vigotex SA (Nova Metatex)
09 oct. 2008  -II termen la judecarea recursului
                    -cerere de rectificare a Încheierii de şedinţă din 25 sept. 2008
                    -am vrut să depun concluzii scrise ca pârâta dar nu au 
                     fost primite şi pe care le-am depus în data de 
                     06.11.2008 sub titlul PRECIZĂRI
                    -Încheiere de şedinţă
06 nov.2008  -III termen de judecarea recursului
                    -cerere de daune/ temei art 108 indice 3 cod pr civilă
                    -concluzii scrise pârâta
                    -Încheiere de şedinţă
04 dec. 2008 -IV termen de judecarea recursului
                    -cerere de daune/ temei art 108 indice 3 cod pr civilâ
                    -răspuns la concluziile pârâtei din 06.11.09
                    -Încheiere de şedinţă
08 ian. 2009  -V termen de judecarea recursului
                    -pârâta depune concluzii scrise cu data de 20 nov 2008
                    -Încheiere de şedinţă
22 ian. 2009  -Încheiere de şedinţă
19 febr 2009 -VI termen de judecarea recursului
                    -răspuns la nelegalitatea sesizată de instanţă
                    -decizia civilă nr.332/R/19.02.2009- soluţie rejudecare
21 april 2009-cerere pentru eliberarea unei copii după 
                     decizia civilă nr.332/R/19.02.2009
29 april 2009 -prima infăţişare la rejudecare dosar 1280/189/2009
                    -depun un înscris
                    -depun INTEROGATORIU pentru pârâtă
                    -după judecată depun cerere de amendare a 
                     funcţionarilor judecătoriei, temei art 108 indice 1 alin 1 
                     punct 2 litera g) cod pr.civilă
                   -Încheiere de şedinţă
13 mai 2009 -II termen la rejudecare
                   -Încheiere de şedinţă
                   -după judecată depun cerere de amendare a 
                    funcţionarilor judecătoriei şi daune,temei art 108 indice 
                    1 alin 1 punct 2 litera g) cod pr civilă
                    -cerere de rectificare a Incheierii de sedinta din 29. 04.2009
27 mai 2009  -III termen la rejudecare
                    -Încheiere de şedinţă
                    -cerere de rectificare a Încheierii de şedinţă din 13.05.2009
                    -cerere de a se consemna toate solicitările mele
10 iun 2009   -IV termen la rejudecare
                    -Încheiere de şedinţă
                    -depun PRECIZARI
                    -pârâta depune RĂSPUNS la interogatoriu
24 iun 2009   -V termen la rejudecare
                   -Încheiere de şedinţă
                   -pârâta depune RĂSPUNS
                   -pronunţare-respinge cererea
                   -Sentinţa Civilă nr. 1988/24 iunie 2009
                   -după judecată depun PRECIZĂRI şi probe care nu 
                     mi-au fost primite
                   -după judecată depun PLÂNGERE la Preşedintele 
                    Judecătoriei Bârlad 26 iunie 2009
15 iulie 2009 -adresă de la Birou informare al Judecătoriei Bârlad
27iulie 2009   -cerere de recurs împotriva Sentinţei Civile nr.
                         1988 din 24 iunie 2009.
29 oct 2009   -primul termen de recurs
                   -cerere de eliminare erori
                   -răspuns referate
                   -se amână pronunţarea cu 7 zile pentru a depune
                    concluzii scrise
02 nov 2009 -depun concluzii scrise
05 nov 2009 -pronunţare
Admite recursul şi trimite cauza la Judecătoria Bârlad 
pentru 
                       REJUDECARE
Cauza se află pentru a treia oară la instanţa 
judecătoriei Bârlad; cauza este foarte clară, 
putându-se compara prevederile legii cu 
rectificările din carnetul de muncă.
09 febr.2010-şedinţă în camera de consiliu
16 febr.2010-primul termen
                      -transmit copie după carnetul de muncă
                      -pronunţare-acceptă parţial cererea




ORDIN Nr. 136 din 26 iulie 1976
pentru aprobarea metodologiei de intocmire,
completare,pastrare si evidenta a carnetului de munca
"b) In coloana 3 se inscriu: incadrarea, schimbarea functiei si a 
retributiei trarifare,schimbarea retributiei tarifare cu mentinerea 
functiei, schimbarea locului de munca in cadrul aceluiasi 
contract, cand aceasta determina si schimbareagrupei 
de munca, transferarea, detasarea, intreruperea si incetarea
activitatii, desfacerea contractului de munca, precizandu-se , 
dupa caz, temeiul legal in baza caruia au avut loc acestea si
situaţiile prevăzute de lege care conferă vechimea
neîntreruptă in munca si vechime neintrerupta in aceeasi 




unitate, asa cum rezulta din actul organului competent in 
baza caruia s-a facut 
inscrierea."
ORDIN Nr. 136 din 26 iulie 1976
pentru aprobarea metodologiei de intocmire,
                     completare,pastrare si evidenta a carnetului de munca

"5. La capitolul VII se va mentiona pagina, numarul curent, coloana sau randul, coretate, inscriindu-se totodata textul asa cum a fost modificat sau completat, numarul si data actului pe baza caruia s-a facut rectificarea. Corectarea se face prin taierea datelor inscrise eronat, astfel ca sa se poata citi vechea inregistrare, inscriindu-se cu tus rosu, dedesubt, datele exacte, de catre unitatea in pastrarea careia se afla carnetul de munca." 




DECRET nr.92 din 16 aprilie 1976
privind carnetul de muncă
"Art. 1. - (1) Carnetul de munca este actul oficial prin care se dovedeste vechimea in munca, vechimea neintrerupta in munca, vechimea neintrerupta in aceeasi unitate, vechimea in functie, meserie sau specialitate, timpul lucrat in locuri de munca cu conditii deosebite, retributia tarifara de incadrare si alte drepturi ce se includ in aceasta.
(2) In carnetul de munca se inscriu datele cu privire la situatiile aratate la alin. (1), precum si cele privind starea civila, pregatirea scolara si pregatirea profesionala a titularului, recompensele si orice alte situatii care, potrivit dispozitiilor legale, se mentioneaza in carnetul de munca. "
"Art. 6. - (1) Modificarile intervenite in executarea contractului de munca, dupa intocmirea carnetului de munca, se inscriu in acesta in termen de 15 zile de la data producerii lor. 
(2) In termenul prevazut la alin. (1), socotit de la data prezentarii actului, se inscriu si schimbarile intervenite in ceea ce priveste starea civila, pregatirea scolara si pregatirea profesionala a titularului. Actele care atesta astfel de schimbari vor fi prezentate de catre titular in termen de 15 zile de la data producerii schimbarii.
(3) Personalul insarcinat cu intocmirea si completarea carnetului de munca este obligat sa efectueze inscrierile la termenele prevazute in alineatele precedente, sa le certifice prin semnatura si prin aplicarea parafei cu numele si functia detinuta, la locul prevazut in formularul carnetului de munca si sa pastreze carnetele in bune conditii. In caz de schimbare a acestui personal, predarea carnetelor de munca se va face pe baza de proces-verbal, fiind descarcat de pastrarea si evidenta acestora numai dupa aprobarea procesuluiverbal de catre conducatorul unitatii sau de persoana delegata de conducerea unitatii.
Art. 7. - (1) In cazul cind exista indoieli asupra unor date inscrise in carnetul de munca sau in actele prezentate de titular, unitatea va cere prezentarea actelor originale in baza carora au fost facute inscrierile sau dupa caz, informatiile de la unitatile care au inscris datele in carnetul de munca ori au emis actele respective. 
(2) Inscrierile eronate sau efectuate fara respectarea prevederilor legale vor fi rectificate de unitatea care pastreaza carnetul de munca sau, daca cel interesat nu mai este incadrat de ultima unitate, in baza actelor oficiale care atesta alte situatii decit cele inscrise, rectificarile certificindu-se in carnetul de munca.
Art. 8. - (1) Rectificarea din oficiu a inscrierilor efectuate, precum si refuzul de a inscrie in carnetul de munca unele date rezultind din acte sau de a efectua rectificarile unor inscrieri, se comunica celui in cauza, in scris si motivat, in termen de 15 zile de la data luarii masurii.
(2) Impotriva masurii luate potrivit alin. (1), precum si in cazul neeliberarii carnetului la incetarea activitatii, titularul carnetului de munca se poate adresa cu plingere la judecatoria in a carei raza teritoriala isi are sediul unitatea care a luat masura respectiva, in termen de 30 de zile de la data comunicarii. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu